- Деталі
- Перегляди: 2978
І ВСЕУКРАЇНСЬКА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА ІНТЕРНЕТ-КОНФЕРЕНЦІЯ ДЛЯ СТУДЕНТІВ, АСПІРАНТІВ ТА МОЛОДИХ НАУКОВЦІВ
ПЕДАГОГІЧНА НАУКА І ОСВІТА: СТУДЕНТСЬКИЙ ВИМІР
Шановні учасники конференції!
Вітаємо Вас на нашому сайті. Дякуємо Вам за участь у І Всеукраїнській науково-практичній інтернет-конференції для студентів, аспірантів та молодих науковців, що проводиться в нашому училищі.
Сьогодні ми розпочинаємо обговорення результатів наукової роботи команди студентів і викладачів під час опанування навчальних дисциплін, виконання творчих пошукових завдань та підготовки курсових робіт у межах широкого наукового напряму «Педагогічна наука і освіта: студентський вимір»
Перед нами постають непрості, але надзвичайно цікаві та амбітні, завдання:
- сформувати уявлення про актуальні проблеми теорії і практики педагогіки, психології та різних методик у сприйнятті науковців-початківців нової генерації;
- виявити талановитих і перспективних студентів-дослідників;
- запропонувати науковій аудиторії свої власні дослідження та розрахунки.
Ми, організатори Інтернет-конференції, сподіваємось, що всі її учасники отримають неабияке задоволення від віртуальної дискусії, а робочий простір інтернет-конференції стане стартом для молодих науковців нової формації!
Голова організаційного комітету конференції
Ольга Миколаївна Бєляк,
кандидат педагогічних наук,
директор ВНКЗ «Одеське педагогічне училище»
29 травня 2015 р. - розміщення матеріалів конференції на сайті
05 червня 2015р. - завершення обговорення доповідей учасників конференції, підведення підсумків
Усім учасникам конференції дотримуватись загальноприйнятих норм поведінки, при полеміці – толерантності.
ЗНАЧЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЇ У ВИХОВАННІ ДОШКІЛЬНИКІВ
ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ ЗАГАЛЬНОЛЮДСЬКІ ЦІННОСТІ У КОНТЕКСТІ ВИХОВАННІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Веб-квест як вид організації навчальної діяльності
УСНИЙ І ПИСЕМНИЙ ДИСКУРС: СПІЛЬНЕ ТА ВІДМІННЕ
ПРИЁМЫ УМСТВЕННОГО И НРАВСТВЕННОГО РАЗВИТИЯ ДЕТЕЙ НА УРОКАХ ЧТЕНИЯ В СОВРЕМЕННОЙ НАЧАЛЬНОЙ ШКОЛЕ
Сюжетно-дидактичні ігри як засіб формування математичних знань у початкових класах
СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ ДИТИНСТВА В УКАЇНІ
Рухливі ігри. Їх значення в фізичному розвитку дітей
Роль ігрової діяльності при навчанні інформатики у початкових класах
Презентації як різновид публічного мовлення
РОЛЬ НЕСТАНДАРТНИХ УРОКІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У РОЗВИТКУ ТА ФОРМУВАННІ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ
ЛІНГВОКУЛЬТУРОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ ПЕРЕКЛАДУ ТВОРІВ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА
Інноваційні форми взаємодії дошкільного навчального закладу з сім'єю
ТРАДИЦИОННЫЙ ПОХОД В ИЗУЧЕНИИ ЯЗЫКОВОЙ ЛИЧНОСТИ БУДУЩЕГО ФИЛОЛОГА
ЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ ЧИТАННЯ
СЛОВНИКОВА РОБОТА НА УРОКАХ ЧИТАННЯ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ
ВИКОРИСТАННЯ НАОЧНОСТІ НА УРОКАХ ЧИТАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
НАОЧНІСТЬ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ
ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ВИРАЗНОГО ЧИТАННЯ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
СИСТЕМА РОБОТИ НАД РЕЧЕННЯМ У 2 КЛАСІ
МОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ НА УРОКАХ ЧИТАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ КАЗКИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ
Коментарі
[url=http://www.yunxiaozhonghua.net/comment/html/index.php?page=1 magasin bio en ligne: http://www.forum.my-tarusa.ru/index.php?/topic/104060-boutique-bio-en-ligne/
[url=http://www.msp-baron.com/?option=com_k2 massage lyon pas
cher: http://www.rgvcycles.com/forums/showthread.php?12492-NEW-OLD-Member-back-on-Forum-TexasRoadRanger&s=2cc9fcca364862500d601f520ce5910e
Стрічка RSS коментарів цього запису