Циклова комісія педагогіки, психології та фахових дисциплін дошкільної освіти
Мета ЦК: впровадження і використання інноваційних технологій в теоретичну та практичну діяльність студентів
Завдання ЦК:
- Підвищення якості виконання самостійної та практичної роботи студентів;
- Співпраця викладачів і студентів та активна участь у заходах училища, конференціях та регіональних олімпіадах з дошкільних дисциплін серед педагогічних училищ Південного регіону України;
- Якісна підготовка студентів щодо проходження навчально-виробничої практики;
- Робота з підвищення якості знань з використанням іноваційно-технологічних, інтерактивних технологій, упровадження теоретичних знань в практичну діяльність студентів;
- Постійна участь викладачів ЦК у засіданнях методичної ради училища;
- Удосконалення методики тематичного та рубіжного контролю знань студентів;
- Постійне проведення звітів викладачів про якість знань студентів та виконання робочих і навчальних програм.
Проблема, над якою працює ЦК: Формування професійної компетентності майбутнього педагога в процесі підготовки молодшого спеціаліста
Характеристика ЦК:
Сучасним освітнім установам потрібні конкурентоспроможні фахівці, готові працювати в новому режимі, в нових умовах та за новими технологіями, тому циклова комісія психолого-педагогічних та фахових дисциплін (5.01010101 Дошкільна освіта) помічає та використовує всі нововведення, які з'являються на ринку освітніх послуг, вивчає їх, порівнює і пропонує студентам, педагогам найбільш актуальні та прогресивні. Кожного навчального року студенти спеціальності «Дошкільна освіта» беруть участь в регіональній олімпіаді з дошкільних дисциплін. Щорічно проводиться конкурс педагогічної майстерності.
Склад ЦК:
Кулінська Лідія Василівна
голова циклової комісії «спеціаліст вищої категорії», викладач педагогіки, методики фізичного виховання, основ корекційної педагогіки, керівник курсових робіт, керівник педагогічної практики «Пробна практика», керівник педагогічної практики «Помічник вихователя в групах раннього і дошкільного віку» |
Галятовська Катерина Сергіївна
«спеціаліст», магістр педагогічної освіти, викладач методики ознайомлення дітей з природою, дошкільної лінгвадидактики, дитячої та педагогічної психології, викладач спецкурсу «Сімейна педагогіка», керівник курсових робіт, керівник виробничої практики «Пробна практика», виробничої практики «Помічник вихователя в групах раннього і дошкільного віку»; |
Горанська Валентина Павлівна
в. о. директора училища, «спеціаліст вищої категорії», «викладач методист», викладач методики музичного виховання, викладач музичного виховання з методикою, викладач співів і музичної літератури, керівник курсових робіт, керівник виробничої практики «Пробні уроки і заняття»; |
Сирицька Галина Аркадіївна
«спеціаліст вищої категорії», викладач методики розвитку мовлення і навчання елементів грамоти, керівник курсових робіт, керівник виробничої практики «Помічник вихователя в групах раннього і дошкільного віку», виробничої практики «Пробна практика»; |
Лозова Неля Анатоліївна
«спеціаліст І категорії», викладач методики формування елементарних математичних уявлень, основ педагогічної майстерності, методики розвитку мовлення і навчання елементів грамоти, викладач навчальної дисципліни «Методичні аспекти Базових програм розвитку та виховання в ДНЗ», керівник виробничої практики «Помічник вихователя в групах раннього і дошкільного віку», виробничої практики «Пробна практика»; |
Пустовалова Світлана Володимирівна
«спеціаліст вищої категорії», керівник курсових робіт, керівник виробничої практики «Помічник вихователя в групах раннього і дошкільного віку», виробничої практики «Пробна практика» (сумісник); |
Коршунова Катерина Андріївна
«спеціаліст», магістр педагогічної освіти, викладач основ педагогічної майстерності, спецкурсу «Сімейна педагогіка», основ логопедії, логопедії, керівник педагогічної практики. |